Monday, 24 October 2016

Tips Menangani Muka Ketat supaya Orang Tengok Tak Kelat

Assalamualaikum, 

Eh, korang selalu kan dengar "ko ni dah kenapa muka ketat semacam?".

Muka ketat selalu dikaitkan dengan orang tu stress, sakit hati, tension, sakit perut, dan macam2 lagi la. Anda yang mana satu? hehehe... 
Jangan biarkan orang kata muka anda ketat ye, tu petanda tak best. Biasanya orang lain pun tak berapa gemar nak berurusan dengan orang yang bermuka ketat ni. Silap haribulan kene tangan pulak.

Jadi, antara tips yang berguna untuk atasi muka ketat ialah: 
  • Senyum2 selalu biarpun hati dilanda pelbagai "kisah". 
  • Telan Bcomplex,
  •  makan vitalea supaya bertenaga, 
  • makan vit C biar sihat2 dan cantik selalu, 
  • minum esp biar tak kelaparan, 
  • nak lagi best telan Vivix awet muda terus...wow.
Selamat beramal!

Salam sayang,

Juhaina UmmuAmmarAnasAtikah

No comments:

Post a Comment