Benarkah Vivix Menimbulkan Kontroversi di Kalangan Penghidap Penyakit Kronik?

Assalamualaikum semua, semoga semua pembaca blog Ummi Nashuha (UN) dalam keadaan yang sihat dan bahagia sentiasa. Bahagia itu letaknya di hati, bukan pada rumah yang besar, kereta mewah, atau duit berkepuk-kepuk. Apa yang penting adalah bagaimana kita menghadapi kehidupan kita. Kesihatan juga salah satu sumber kebahagiaan. "Mukmin yang kuat(sihat) lebih dikasihi Allah daripada mukmin yang lemah". Dengan kekuatan, of course badan yang sihat baru kuat, banyak sangat amalan dan kebajikan yang dapat kita lakukan. Kalau kita sakit diabetes, kanser kronik, darah tinggi atau strok, pastinya kita akan dalam keadaan lemah. Apa kaitan dengan Vivix ni? Mari UN ceritakan tentang Vivix ni.

Apakah VIVIX?
Jika dilihat pada botolnya pun kita boleh agak produk ini agak eksklusif, dan pastinya kualitinya dan keberkesanannya juga terbaik. Vivix adalah campuran polifenol kuat, dan eksklusif dengan bahan-bahan yang ditunjukkan dalam kajian makmal untuk memberi kesan positif kepada empat mekanisme utama penuaan selular, termasuk membantu untuk melindungi dan membaiki kerosakan DNA , mempengaruhi pengawal selia genetik jangka hayat sel , menggalakkan mitokondria pengeluaran tenaga, dan pembentukan perlahan terhadap AGE (advanced glycation end products) .

Kandungan Dalam Vivix

Satu sebatian semulajadi yang terdapat dalam sesetengah tumbuhan , buah-buahan , biji , anggur, anggur dan produk yang diperolehi seperti wain merah. Resveratrol mempunyai polifenolik dan aktiviti antioksidan yang didapati berpotensi meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan berdasarkan kajian makmal dari seluruh dunia. Di samping itu, ada penyelidikan makmal juga mendapati bahawa resveratrol melawan penuaan selular. Kajian ini juga mendapati bahawa resveratrol mengaktifkan pengawal selia genetik laluan panjang umur selular, yang mungkin mempunyai kesan positif ke atas DNA, kesihatan selular, dan metabolisme.

Kenapa Vivix Kontroversi?

Sebenarnya UN yang berfikir sendiri yang Vivix ni menimbulkan kontroversi di kalangan pesakit-pesakit kronik, pengamal perubatan dan orang awam. Mana taknya, kalau berlambak testimoni yang magis kat luar sana, di mana mereka adalah penghidap kanser, diabetes, strok dan yang sewaktu dengannya beransur pulih setelah berikhtiar dengan vivix. Sudah tentunya segalanya ketentuan daripada Allah setelah seorang hamba berusaha. Di sini juga UN nak kongsikan beberapa testimoni hebat pengguna vivix.


UN kongsikan ini untuk membantu rakan-rakan di luar sana agar dapat membantu insan-insan yang dikasihi di sekeliling anda. Mungkin anda rasa kita tidak perlukannya, tetapi mungkin adik-beradik, ibu ayah, pakcik makcik, datuk nenek anda perlukannya. 

Anda nak cuba kehebatan Vivix ini? Jangan segan hubungi saya.

Salam sayang,
Ummi Nashuha


JUHAINA BINTI MOHAMAD

Call/ SMS/ Whatssapp
013-292 2464

Facebook saya:

Fanpage saya:
https://www.facebook.com/umminashuha


COD : MELAKA TENGAH, AYER KEROH, MITC, ALOR GAJAH, DURIAN TUNGGAL, MALIM, BATU BERENDAM

PENGHANTARAN: KE SELURUH MALAYSIA BY POS MALAYSIA



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pentingnya Hobi untuk Kurangkan Stress

Puisi yang Menyentuh Hati Seorang Perempuan

Tips Menghilangkan Parut Chicken Pox yang Cepat dan Berkesan