Cara Mudah Meningkatkan Tahap Imun Anak Melawan Penyakit

Assalamualaikum pembaca blog semua .
         Jadi ibu, paling tak best adalah bila anak2 tak sihat...kejap2 demam, batuk dan selesema. Sehabis baik kita akan cuba melindungi cinta hati kita daripada punca2 yg boleh menyerang. Ala2 nk jadi perisai la kalau boleh. Tapi, melindungi dengan cara menjauhi punca penyakit tak cukup. Kita kene juga booster kan tahap imun badan anak2 kita agar dapat melawan kuman atau virus penyebab penyakit tu.

          Selain menjaga corak pemakanan, kita topup dengan vitamin c, omega, dan nutriferon. Saya biasanya campur nutriferon dalam minuman anak2 bila tengok diorang dah start sok sek nak selesema. Jimat2 cermat..kiki...lagi bagus kalau setiap hari konsisten bagi tau. Vit c, ammar suka la makan, atikah tak suka tapi suka omega, anas agak sukar dipujuk makan vitamin, so ummi diam2 letak le kat dalam susu..biasanya nutriferon. Nutriferon ni dicipta oleh pakar imun yg bernama Dr. Yasuhiko Kojima. Secara semulajadi, Ia dapat meningkatkan sistem kekebalan tubuh melalui peningkatan intereferon tubuh badan kita sendiri

.




             Sangatlah dicadangkan agar ibu2 bantu tingkatkan imun anak2 dengan chew vit c, dan nutriferon ni. Anak2 sihat ibu pun bahagia.

 Juhaina 013 2922464
#tsunamishaklee
#immunebooster
#teamrock
#shakleemelaka

Comments

  1. hebat betul nutriferon ni... anak2 pun suka sebab rasanye sedap.... imun pun semakin baik... jarang2 sakit

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pentingnya Hobi untuk Kurangkan Stress

Puisi yang Menyentuh Hati Seorang Perempuan

Tips Menghilangkan Parut Chicken Pox yang Cepat dan Berkesan