Anda Ibubapa? Buku apa Mesti Anda Baca?

Membaca jambatan ilmu
=====================

Semua orang tahu membaca jambatan ilmu. Tapi tak semua suka membaca buku..
Saya yang dulu adalah seorang ulat buku gak, tapi tamat sekolah je makin pudar ke ulat bukuan tu.

Walaubagaimanapun, saya suka beli buku. Dengan harapan saya akan baca bila waktu lapang. Hihi.

Satu buku yang saya beli dan letak di ofis ialah buku Prophetic Parenting ni. Sesekali, saya selak saya baca.. tapi banyak mukasurat lagi nk perabihkan. Baca tajuk pun tau, tinggi harapan saya agar saya mampu mendidik anak2 dengan sebaiknya. Anak2 saham akhirat saya. Mungkin saya tak layak nak ke syurga, tapi mudah2an anak2 soleh solehah ummi akan tarik ummi dan abah ke syurga... masih jauh sangat lagi perjalanan untuk mendidik anak2 ni. Terlalu banyak lagi ilmu yang perlu digali.





#parenting #tsunamishaklee #2wave


Comments

  1. Kita lak terbalik sbb ebby x suka baca buku tp now suka beli buku..baca x abis²ðŸ˜…

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pentingnya Hobi untuk Kurangkan Stress

Puisi yang Menyentuh Hati Seorang Perempuan

Tips Menghilangkan Parut Chicken Pox yang Cepat dan Berkesan